Informacja – sprawę w Urzędzie Skarbowym w Legnicy będzie można załatwić po dokonaniu rezerwacji planowanej wizyty

Informacja – sprawę w Urzędzie Skarbowym w Legnicy będzie można załatwić po dokonaniu rezerwacji planowanej wizyty

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Legnicy informuje, że od 9 listopada sprawę w Urzędzie Skarbowym w Legnicy będzie można załatwić po dokonaniu rezerwacji planowanej wizyty.

Wizyty można rezerwować już od 26 października na 3 sposoby:

  • przez internet – na stronie dolnoslaskie.kas.gov.pl, klikając w baner „Wizyta w urzędzie skarbowym – umów”,
  • telefonicznie – dzwoniąc do naszego urzędu (numery telefonów są dostępne na stronie Urzędu Skarbowego w Legnicy)
  • osobiście –  podczas wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt.

Możliwość elektronicznej rezerwacji wizyty jest już standardem w wielu instytucjach, zatem z pewnością sprawdzi się również w administracji skarbowej. Wprowadzenie zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są klienci umówieni, to większy komfort dla samych klientów, którzy z wyprzedzeniem będą mogli zaplanować załatwienie swoich spraw podatkowych. Ograniczenie liczby osób równocześnie przebywających w urzędzie, to również większe bezpieczeństwo podatników. Wprowadzane nowe rozwiązanie pozwoli na zapewnienie jeszcze wyższych standardów obsługi klienta.

link do strony

https://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/zalatwianie-spraw/umow-wizyte-w-urzedzie-skarbowym