Gmina Kunice

Aktualności

eWniosekPlus

Drukuj
 
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje o możliwości złożenia wniosku o przyznanie płatności na 2018 rok za pośrednictwem nowej aplikacji eWniosekPlus.

Składając wniosek o przyznanie płatności za pomocą aplikacji eWniosekPlus zyskujesz:


  • Możliwość złożenia wniosku bez konieczności modyfikowania danych w przypadku, gdy powierzchnie deklarowane do płatności nie uległy zmianie w stosunku do poprzedniego roku (uproszczony tryb składania wniosku).
  • Dane we wniosku wygenerowane na podstawie danych z wniosku z poprzedniego roku z dostępem do aktualnych danych referencyjnych.
  • Automatyczne wypełnienie części wniosku na podstawie rysowanych upraw.
  • Wyświetlane na bieżąco w trybie wypełniania wniosku wskazówki w zakresie uzupełniania pól i dołączania wymaganych załączników.
  • Wyświetlane podczas wypełniania wniosku komunikaty o stwierdzonych brakach lub błędach we wniosku. Ich poprawienie lub uzupełnienie przed zatwierdzeniem i wysłaniem do ARiMR wniosku pozwoli uniknąć zmniejszeń kwot płatności ze względu na stwierdzone nieprawidłowości.
  • Kontrole wstępne w zakresie przekroczenia maksymalnego kwalifikowanego obszaru do płatności oraz kontrole krzyżowe umożliwiające korygowanie danych w okresie składania wniosków bez ryzyka zmniejszeń i kar w zakresie płatności.
  • Prawidłowo wypełnione wnioski w aplikacji eWniosekPlus nie będą wymagały dodatkowych wyjaśnień składanych przez rolników co w konsekwencji przyspieszy obsługę wniosku oraz da szansę na wcześniejszą wypłatę płatności.

Jak skorzystać?
1. Zaloguj się za pomocą dotychczasowego konta (loginu i hasła), a jeśli go nie masz utwórz nowe konto na stronie arimr.gov.pl w zakładce eWniosekPlus;

Do założenia konta wystarczy podać trzy dane weryfikacyjne:
  • numer identyfikacyjny – „numer gospodarstwa”,
  • kwotę ostatniego przelewu otrzymanego z ARiMR, zrealizowanego w roku 2017 (w przypadku gdy rolnik w danym dniu otrzymał więcej niż jeden przelew należy wprowadzić kwotę z największego przelewu, w przypadku braku otrzymania przelewu od ARiMR w roku 2017 należy wprowadzić wartość 0),
  • 8 ostatnich cyfr numeru bankowego wskazanego we wniosku o wpis do ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności,
  • adres email – pole nieobowiązkowe;
2. Wypełnij Wniosek o przyznanie płatności na rok 2018 i dołącz wymagane dokumenty.
3. Wyślij i pobierz potwierdzenie.

Dodatkowe informacje:
  • pod bezpłatnym numerem infolinii 800-38-00-84;
  • na stronie internetowej www.arimr.gov.pl;
  • wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pomocą formularza kontaktowego;
  • w Punktach Informacyjnych ARiMR.